Miley cyrus om internet fenomenet och twitter

“I have a lot more real friends as opposed to friends who are on the Internet who I’m talking to—which is like not cool, not safe, not fun and most likely not real. I think everything is just better when you’re not so wrapped up”

Min åsikt:

Håller verkligen med henne! Jag skaffade facebook förra året i samband men min student bara för jag ville behålla kontakten med mina vänner och jag är inte inne ofta och har på senaste tiden tyckt att det är jättetråkigt men jag behåller mitt facebook konto egentligen bara för att jag ska kunna nås ifall något skulle hända. Jag har aldrig förstått mig på twitter heller och de enda gångerna jag kollat in hemsidan var när Miley hade twitter och så brukar jag kolla in twitter nu i fotbollssamanhang. Men att ha ett egen konto och "twittra" alltså jag fattar inte grejen. Jag är en sådan som inte heller bör hålla på att blogga eftersom jag inte spenderar mycket tid vid datorn och är väldigt upptagen av mig men jag måste ju hålla mig uppdaterad om Miley på något sätt.... ha ha :P


Kommentarer
Postat av: :)

gud så bra blogg !!!

2010-10-20 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0