svarar på en kommentar...

Fick en kommentar från en söt läsare som heter Mimmi och eftersom hon inte hade någon blogg som jag kan kommentera tillbaka till så svarar jag här! :)

Kommenteren löd:

"Vilka Miley bloggar läser du? :D"

Och svaret är:

Inga egentligen förutom dem som kommenterar på min blogg kollar jag ju självklart in men det är ju ingen speciell blogg jag slaviskt följer. Är ganska rädd för att ifall jag gör det så kommer det sluta med att jag läser något där och sedan "kopierar" det och skriver samma nyhet. Eller att jag ser bilder där och sedan bara rakt av lägger upp dem på min blogg, "åh va fin bild jag tar och lägger upp den på min blogg". Skulle självklart länka då men ändå...

Tycker att det skulle bli ganska tråkigt ifall det blev så eftersom jag vill ju ändå att denna blogg ska vara personlig och ibland kanske ni upplever att jag inte skriver samma sak som andra Miley bloggar och det är inte för att jag har "missat" någon nyhet utan för att jag ibland upplever att "nej det där är ju inte så superviktigt att veta". Ibland kan det komma information om att Miley kanske ska ställa upp i en amerikansk Tv show och då brukar jag istället för att skriva om nyheten flera gånger bara lägga ut klippet på bloggen när det kommer ut :)

Det är så tråkigt att vara lik alla andra så jag försöker hitta min Miley information på annat håll och därför så lockar inte bloggar mig :) Men JA jag kollar självklart in er som kommenterar ;)

 PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra blogg :D liam och miley verkar så lyckliga (:

2010-04-26 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0