Varför gillar jag Miley Cyrus?

1. Hon har en av dem vackraste sångrösterna jag hört. Jag älskar hennes röst.
2. Hennes låtar är så j*vla bra! Dessutom tycker jag att hennes låtar har en mening. Hennes skiva Breakout är hennes mest personliga album och det märks.
3. Jättebra skådespelerska! Älskar Hannah Montana och utan Miley Cyrus så vet jag inte vad serien vore! Hon är helt enkelt bäst och att skådespela verkar vara så naturligt för henne.
4. Hennes intervjuver! Det känns verkligen som man får lära känna Miley Cyrus på varenda intervju hon gör. Hon är inte som dem flesta andra kändisar som är stela utan Miley Cyrus är så avslappnad i hennes intevjuver att det gör det omöjligt att inte gilla henne. Ni har säkert sett hur hon skojar, skämtar och delar med sig av personliga saker. Hon är helt enkelt en jordnära människa som INTE låtit pengarna stiga henne åt huvudet.
5. Hennes klädstil är så j*vla snygg!!! :D åhh vad jag skulle vilja äga hennes garderob! Hon är verkligen en stilförebild för mig!
6. Hon har tatuering och piercing vilket dem andra "disney stjärnorna" inte har. Det är absolut inget fel med att inte ha det men det jag menar med detta är att jag tycker att Miley gör det hon känner för och är inte rädd för att få skit eller annat. Modigt av henne att tatuera sig och pierca sig. Och fan va snyggt det passar henne att ha en näspiercing!
7. Måste bara nämna att jag älskade hennes "strip show" på Teen Choice Awards förra året ;) haha det blev en himlans massa skriverier i tidningarna och media i U.S.A efter det då man ansåg att hennes dans var "opassande". Det tycker inte jag iaf! Jag älskade hennes uppträdande :)
8. Miley Cyrus livekonserter är så bra och här kan man verkligen se att hon är en riktig stjärna. Hennes röst är så fin live och det visar att hon verkligen har talang.
9. Hon har designat egna kläder och resulttatet? I loved it. Synd bara att det inte säljs i Sverige ;(
10. Hon är från Tennessee och jag måste bara säga TUMMEN UPP för hennes sköna dialekt ;)



Live in Berlin är en av mina favoritkonserter med Miley Cyrus <3

Click to view full size image

Älskar Breakout! Fina låter som alla har en mening!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv; tack, tack :)

Men har du inte sett filmen än?? Känns som att ett så stort fan osm du borde se den på premiären!! :)

Gud du måste verkligen älska henne eftersom du fixar en blogg enbart om henne, haha! :)



Ha en skön kväll!

2010-05-13 @ 21:32:54
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0