till världens sötaste bloggläsare:

----> P.S TVÅ GÄSTBLOGGARE KOMMER UPPDATERA ER OM ALLT MILEY GOSSIP MEDANS JAG ÄR BORTA ;) SES DEN 23 JULI! <---- DVS FORTSÄTT KOLLA IN BLOGGEN FÖR MILEY NYHETER!

Från mig till er alla:

Hej alla och FÖRLÅT för en kass uppdatering men nu är det så att jag drar till Rhodos imorgon med mina vänner och här sitter jag hemma och har inte ens hunnit packa! :( och datorn har jag verkligen inte hunnit sitta vid heller :/

Har sett och läst alla kommentarer men om ni lovar att kika in här 23 juli när jag kommer tillbaka så kommer jag lova att jag uppdaterar bättre och ger er allt Miley gossip?

Ses den 23 juli alla sötnosar! Och once again jag är så ledsen... :(

Trevlig sommar <3

_____________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0