Liam Hemsworth om Miley Cyrus

I en ny intervju med NW magazine berättar Miley Cyrus australiensiske pojkvän Liam Hemsworth om sin beundran för den unga superstjärnan.


— Trots att hon är en megakändis är Miley lätt att umgås med. Hon är väldigt jordnära, säger Liam bland annat.
Liam, 19, träffade Miley på inspelningen av filmen "The last song" i somras och har bara gott att säga om sin 17-åriga flickvän:

— Redan från dag ett har jag kunnat relatera till henne. Hon är en helt normal tjej.

— Man kan ha många föreställningar om hur hon är att jobba med och hur hon är att umgås med, men jag har bara positiva erfarenheter.

Liam berättar även hur det var att träffa Miley på den första arbetsdagen.

— Jag förstod genast vilken stor stjärna hon är. Halva stranden ockuperades av fotografer. Den andra halvan var fylld med fans.

Och att sedan spela in kysscener med någon som han då nyss hade träffat var tydligen ingen svår sak.

— Det var bara kul. Vi sprang genom vattnet, jag lyfte upp henne och vi lekte i vågorna. Regissören Julie Anne Robinson ropade "kyss" och vi kysstes.


Kommentarer
Postat av: Linn

Längtar tills The last song kommer till Sverige!:D

2010-03-12 @ 16:05:38
Postat av: Z :)

Me too :D

2010-03-12 @ 18:03:45
URL: http://mileycyrusswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0