Miley Cyrus slutar med musik

First she broke the news that there would be no more Hannah Montana after this year, and now she dropped the bomb that she's going to stop making music after her June album drops. What are her faithful fans to do? Watch for her in more movies -- that's what.

The singer/actress said recently that it's time for her to move on from the music thing, and she wants to focus her career solely on projects for the silver screen. "I've got a record coming out in June and then I'm done," she said (via E! Online). "I just want to work in movies. That's what I like and that's what I want to be doing."

What's more is that she's a little disheartened by the music scene. She said: "The music industry isn't as positive as I'd like it to be."

Enligt denna intervju nyligen med Miley Cyrus så kommer hon sluta upp med musiken efter hennes album som kommer ut i sommar (Robot). Miley säger att hon vill fokusera på musiken och att musik industrin inte är så positiv som hon vill att den ska vara.

Miley kommer i år göra hennes sista säsong som Hannah Montana och säger sig nu också sluta med musik efter Robot som då troligen kommer bli hennes sista album.

OBS! detta är inte bara ett rykte utan detta är en intervju Miley Cyrus själv gett ut plus att jag har kollat upp källorna och det är flera som har skrivit denna nyhet. Orkar inte skriva ner alla källor men här är EN av dem alla:

http://www.showbizspy.com/article/201950/miley-cyrus-plans-to-quit-music.html

MIN ÅSIKT:

Självklart kan det vara så att Miley känner sig mest inne på själva skådespeleriet just nu och vill ägna sig åt det men att ge upp sin musikkarriär tycker jag skulle bli väldigt väldigt synd.... Visst är hon en bra skådespelerska men det är ju hon som artist jag gillar. Jag älskar Mileys röst och hennes låtar betyder väldigt mycket för mig så jag hoppas hoppas att Robot INTE blir hennes sista album....

 Detta är en bild från en kommande Hannah Montana musik video som heter "Still There for Me". Kommer troligen bli den sista video som Miley Cyrus gör som Hannah Montana.

 I hennes video "Party in the U.S.A"

 Wonder World.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-20 @ 19:28:42
Postat av: Fanny

hej! kommer miley cyrus sluta med musiken?

2011-07-27 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0