Svarar på lite kommentarer från er läsare... ت

1. Linn: det vore jätte bra om du skulle kunna skriva vilken kanal grejerna visas som hon är med i :)

Svar: Förlåt alla att jag inte skrev i god tid om oscars galan och vilken kalan den sändes i! Men jag kan väl passa på att tillägga att för er som inte har disney channel så går hannah montana på SVT 1 på vardagar kl: 17.00 dock så är det med svenskt tal ;) har kollat ett par gånger och det GÅR ;) btw så är det säsong 3 som visas för tillfället!

2. MÅNGA av er vill att Miley Cyrus ska komma till Sverige och jag kan här och nu säga att det skulle vara min största dröm (och eran också såklart hehe). Men hur stor tror ni att chansen är att hon kommer till Sverige? Jag menar NÅGOT skandinaviskt land måste hon väl ändå besöka? Eller vad tror ni?

 

Miley under hennes Wonder World Tour 2009.

Kommentarer
Postat av: Linn

Definitivt att hon ska komma hit:D

Det är något jag verkligen vill!:D

2010-03-11 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0