2 läsarfrågor!

1. Josefine: om mileys nya album (Limited Edition):

Hejhej!!
Ja undrar om det e den 22/6 som albumet kommer ut i affärerna?? och kommer Limited Edition ut då okså??

PS. din blogg är SUPERBÄST!!!<3

Svar: Hejsan och tack för du gillar min blogg ;) I USA kommer albumet ut den 22 juni i affärerna (limited edition får man vänta någon dag extra på tror jag) och jag har just tagit reda på att den går att köpa från CDON.COM (här får du länken: http://cdon.se/musik/cyrus_miley/can't_be_tamed-9419506) den 23 juni! Så i Sverige får vi vänta 1 dag extra för att kunna köpa albumet! Om jag skulle se den i affärerna eller får mer fakta om albumet just i Sverige skriver jag det här såklart! :)

Såhär ser limited utgåvan ut:


_______________________________________________________________________________

2. Olivia: Jag undrade varför det stod på svenska, och så tyckte du att jag skulle kolla din blogg (som äger). Undrade om du har mileyworld? Om du vill så kan du adda mej där: *******

Hare bäääst :)<3

Svar: Heeej söta du :) tack för du gillar bloggen! Nej tyvärr jag har inte Mileyworld konto! Men fortsätt gärna kolla in bloggen ;)

Ha det braaa du med <3  KRAM :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0