Miley nominerad i much music awards!

Detta är kategorierna Miley är nominerad i och observera att hon också är programledare för programmet ;)

International Video Of The Year - Artist:

- Adam Lambert (Whatya Want From Me)
- Eminem (Beautiful)
- Jason Derulo (Whatcha Say)
- Jay-Z feat. Alicia Keys (Empire State Of Mind)
- Katy Perry (Waking Up In Vegas)
- Ke$ha (Tik Tok)
- Lady Gaga feat. Beyonce (Telephone)
- Miley Cyrus (Party In The USA)
- Rihanna (Rude Boy)
- Taylor Swift (You Belong With Me)

UR FAVE International Video:

- Adam Lambert (Whatya Want From Me)
- Ke$ha (Tik Tok)
- Lady Gaga feat. Beyonce (Telephone)
- Miley Cyrus (Party In The USA)
- Taylor Swift (You Belong With Me)

Fan då Lady Gaga är också nominerad och ni vet ju att hon är min idol och att jag älskar henne..? haha nu blir jag riktig tveksam för jag tycker verkligen telephone är värd att vinna men aja jag blir ju också glad om Miley tar hem det :)

Min röst faller på min älskade Gaga (<3) denna gång! Men självklart blir jag ju som jag sa innan superglad om Miley tar hem det!

Hur skulle ni röstat?



Här har ni också en tidigare video ja lagt upp som är en slags reklam för much music award!:


Kommentarer
Postat av: Emelie

yes jag har röstat men icke på miley utan på Adam Lambert :D

2010-05-21 @ 21:10:03
Postat av: Amanda

Självklart på LAdy Gaga,hon är min Idol :D,Men också Adam Lambert :D

2010-05-22 @ 18:26:27
URL: http://littlemissgaga.devote.se
Postat av: Amanda

Självklart på LAdy Gaga,hon är min Idol :D,Men också Adam Lambert :D

2010-05-22 @ 18:26:46
URL: http://littlemissgaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0