Svarar på en kommentar! :D - vart får du allt material ifrån?

Daniel:

Tjena! jag har precis börjat läsa din blogg och tycker faktist att den är underbar;) Jag undrar bara vart du får tag på allt material?:P

Svar:

Heeejsaaan :D tack för att du gillar och läser bloggen ;P jag får tag på mitt material främst från ett hemligt Miley Cyrus konto på twitter! Och med hemlig menar jag att jag fått tips om detta konto från en person som INTE vill att jag ska avslöja vad kontot heter. På denna twitter kommer alltid det senaste om Miley fram. Men var inte ledsna jag delar ju faktiskt med mig av allt här på bloggen ;)


Fast jag får inte all min information från twitter utan jag har kontakt med en annan amerikansk Miley Cyrus blogg som brukar hjälpa mig med nyheter, och så googlar jag ibland också efter nyheter :)


Kram på dig och hoppas du fortsätter läsa bloggen! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! :) Vad heter du som bloggar om milye på facebook??=)

Jag älskar din blogg och jag älskar också Miley!!!! <3

Jag Älskar dig för att du berättar dom här sakerna för mig om Miley Cyrus som jag aldrig viste!! <3

Hejdå :)



PS: Har du Twitter?? :)

2010-11-18 @ 16:57:50
URL: http://mitchieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0